Мої спогади про мандрівку до Санкт-Петербурга

in hive-160799 •  2 months ago

Привіт, друзі! Тут мій чоловік хвалиться своїми мандрівками в гори 😄 І хоча я була разом і з ним у декількох спільних мандрівках, я хочу розповісти вам про мою давню поїздку до Санкт-Петербурга, про це прекрасне місто та про свої враження. Санкт-Петербург, знаходиться в Росії і приваблює туристів вражаючою архітектурою, атмосферою та білими ночами. Не знаю, як зараз із мандрівками туди, але раніше жодних проблем не було і я була рада, коли ми з моєю найкращою подругою потрапили туди.

Отож, я 2009 році я зі своєю найкращою подругою приїхали потягом до Санкт-Петербурга. Там нас зустрів її хлопець, який зійшов із круїзного лайнера, де він працював за піврічним контрактом. Лайнер саме зайшов туди і ми знали це. Ми спеціально приїхали зі Львова до Петербургу, щоб зустрітися із Андрієм і погуляти містом. Ми їхали потягом півтора дня і прибули до міста о 5 годині ранку і зіткнулися з проблемою мобільного зв’язку. Щоб зателефонувати та уточнити місце зустрічі з хлопцем Оксани, потрібно було придбати картку місцевого мобільного оператора, яку продавали лише з восьмої години ринку і лише при наданні паспортних даних. Якщо ви перебуваєте в Росії більше 3 днів, тоді вам потрібно зареєструватися. Нам довелося провести час очікування ранку в McDonald's, який працював цілодобово.

У той час ще не було смартфонів (принаймні вони не були надто поширеними, і звісно ж не було ніякого 3g зв’язку не кажучи вже про зв’язок наступних поколінь, у нас не було карти, тому нам важко було орієнтуватися в такому великому місті. (У Петербурзі є 5 діючих залізничних вокзалів.) Ми були розгублені.

Ми сиділи на лавці і чекали 8 години ранку. До нас підійшов чоловік, який чекав на транспорт, і запитав, звідки ми (мабуть, він чув, що ми розмовляємо українською мовою). Ми сказали, звідки що зі Львова.

Він сміявся, і перше, що запитав, - чи правда, що у нашому місці не люблять росіян. ))) Я сказав йому, що це неправда. Ми лише не любимо тих, хто не поважає українську мову.

Він нам усе розповів, де і що можна купити, а також де міг зупинитися круїзний лайнер, на якому прибув хлопець Оксани. Ця людина, імені якої я не пам’ятаю, дуже нам допомогла, за що ми йому дуже вдячні.

Санкт-Петербург дуже великий. Ми були там 2 дні і хотіли встигнути побачити якомога більше. Наше знайомство із ним розпочалося з Невського проспекту.

Невський проспект - головна вулиця Санкт-Петербурга, яка тягнеться на 4,5 км від Адміралтейства до Лаври Олександра Невського. Перетинає річку Мойка (Зелений міст), канал Грибоєдова (Казанський міст), Фонтанку (Анічковський міст). Найбільша ширина - 60 м (біля Гостиного двору), найменша - 25 м (біля Мойки).

На Невському проспекті є фасади 240 будівель. Правий бік (непарний) неофіційно називається "тіньовий", парний - "сонячний" (популярне місце для прогулянок). Площа від площі Восстанія до Лаври Олександра Невського також неофіційно називається Староневською (частково тому, що в 1730-х роках було зроблено спробу випрямити шосе по нинішній вулиці Гончарна та Тєлєжная).

Ми зустрілися з Андрієм і поїхали розглядати місто. Практично кожен будинок був величним і красивим. Велич міста була захоплюючою. Перш за все, ми відвідали всесвітньо відомий музей Ермітажу.

Від такої кількості мистецтва може запваморочитись у голові. Хто не відвідав ще це місце - настійно рекомендую (хоча мені зараз було б трохи лячно їхати до Росії). Там ви можете провести цілий день, особливо якщо вас цікавить мистецтво.

Ермітаж - один з найвідоміших музеїв світу. Музейний комплекс складається з семи будівель. Колекція Ермітажу налічує близько 3 мільйонів експонатів, які експонуються у 400 залах.

Після відвідування Ермітажу ми пішли гуляти вулицею. Ми побачили багато цікавого для туристів. Сувеніри на будь-який смак.

Ну і куди ж без матрьошок))

Для ночівлі ми зняли квартиру біля Невського проспекту (в 30 хв ходьби від Ісаківського собору). Вночі Петербург дивував своїм активним вуличним життям. Молодь каталася на велосипедах, конях та роликах. Нічне місто має свій ритм. Вночі було дуже холодно, але це не заважало нам подивитись на розведення мостів. Це було дуже цікаво.

Наступного разу я розповім вам про ще один день у Петербурзі про наш візит до Петергофа.

Цей пост англійською ви можете прочитати тут.

Authors get paid when people like you upvote their post.
If you enjoyed what you read here, create your account today and start earning FREE STEEM!
Sort Order:

Hi, Friend
I think you will have something to remember from your another travels
Join the community of pleasant Saturday memories